perjantai 25. tammikuuta 2013

Hiustenvaalennus tuloksia ;Biozellin vaalennusjauhe ja 6% kehite

Tein viimeviikonloppuna "värinpoiston" Cameleon värinpoistolla. Ostin koska oon kokeillut Cameleon tummanruskeaa väriä, ja se osoittautua halvan hinnan lisäksi hyväksi tuotteeksi. Mutta se värinpoisto oli kyllä hukkaan heitettyä rahaa, se ei vaalentanut muuta kuin mun muutenkin järkyttävän tyvikasvun.. Olin tosi pettynyt tulokseen, odotin että se olisi edes vähän vaalentanut mun haalistunutta ruskeaa tukkaa, mutta ei.Tässä alla kuva minkälaiset mun hiukset suunnilleen oli sen värinpoiston jälkeen. Paitsi toi tyvikasvu vaan tosiaan oli hieman vaaleempi.

 Sitten tänään kävin Tokmannilla, ja ostin sieltä kokeiluun Biozellin vaalennusjauheen ja 6% kehite-emulsion. Hintaa noille tuli noin 10e, ja pitäis riittää ainakin pariin värjäykseen tälläsilla keskipitkillä hiuksilla. Ja tässä alla tulosta mikä tuli yhden vaalennuksen jälkeen. Purkki lupaa jopa 6 astetta vaaleamman sävyn.
 Toki vähän erisävyjä löytyy, mutta mulla ei ollu hirveitä odotuksia sen Cameleon värin jälkeen. Tähän Biozelliin olin todella tyytyväinen, siis värjäystulokseen.
 Tässä näkyy vähän värieroa tohon mun tyvikasvuun. Hiuksista tuli tollaset punertavan vaalean ruskea tai jotain sinnepäin. Hankala selittää kun toi on niin jännä toi väri.
 Voi ei miten mun kulmakarvat on liian tummat nyt kun on vähän vaaleampi tukka! Aivan järkyn näköset kulmakarvat.. Liian paksut ja tummat. Vois tehä asialle jotain viikonlopun aikana.
 Toppilan Halpa-Hallissa on loppuunmyynti meneillään, ja siellä on kaikki tavarat -70% paitsi elintarvikkeet on -30%. Käytiin siellä tänään kaverin kanssa, ja siellä ei ollut oikeen enää paljon mitään. Jotain löyty; esimerkiksi tällänen koruteline ovh oli noin 13e ja tälle jäi hintaa muistaakseni 3,88e.  Joten ei enää paha hintanen. ;)
 Sitten ostin Maybellinen huulipunan sävyssä Juicy Pink, aivan söpö väri.. Semmonen keväinen ja fresh. :D Ois jo kevät! Ja ois jo enemmän kiloja tippunut. :) Hintaa jäi noin 3e.
 Nää kuvat on taas ihan tyhmässä järjestyksessä, mutta tässä on nää Biozellin tuotteet. Tossa purkissa oli muovihanskat ja pussi sitä sinistä vaalennusjauhetta. Tosta kehitteestä sen verran että sai tosiaan käyttää voimaa että sai sitä ulos purkista. Aivan järkyttävää vääntämistä. Lopullinen vaalennusseos oli hyvin tahnamaista, semmosta paksua ja kuivahkoa. Tuntu ettei meinaa riittää hiuksiin vaikka ainakin yritettiin tehdä ohjeitten mukaan. Loppujen lopuksi jouduttiin hieman lisäämään perushoitoainetta sekaan että se riitti loppuihin hiuksiin. Ja tuote kuivu tosi äkkiä hiuksiin, se oli vähän ärsyttävää. Mutta lopputulos oli parempi kuin odotin, ja se olikin tärkeintä. :) Ja  hiukset eivät tuntuneet yhtään "kärsineille" värjäyksen jälkeen, joka oli aivan uskomatonta. Odotin karheaa ja vaurioitunutta tukkaa, mutta ei käynyt onneksi niin. Käytän loput vaalennuksesta varmaan muutaman viikon kuluttua, antaa hiusten hieman levätä tälläisen käsittelyn jälkeen. Ja mua ei haittaa vaikka hiuksista ei saa kerralla sellaisia mitä on halunnut.

 Ostin myös Halpa-Hallista Maybellinen Fit Me-sarjan peitevoiteen sävyssä 25. Hintaa jäi tällekin noin 3e. Sävy oli onnistunut valinta, ja vaikuttaa hyvältä tuotteelta.
 Ostin myös asun avopuolisoni veljen häihin jotka ovat maaliskuun alussa. Nämä sopivat mihin vaan juhlaan, tälläiset ihan klassiset juhlavaatteet; polvipituinen musta kynähame ja vaalea kauluspaita. Kivat korut tohon ja nätit korkeet korkkarit ja asu on valmis. En jaksa mitään mekkojuttuja, ei oo yhtään mun juttu. Oon mekkoa pitänyt viimeksi mun ylioppilasjuhlissa ja ammattikoulun valmistujaisissani. Mun vartalolle on niin hankala löytää mekkoa koska jos mekko sopii yläosasta, niin alaosa on aina liian iso.
Ja tässä vielä meidän uusin tulokas; auto. Ainakin tällä hetkellä tykkään kovasti ajaa tällä, ja muutenkin kivalta autolta vaikuttaa.

Hyviä öitä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti