torstai 31. tammikuuta 2013

Aleshoppailua

Mun piti tehdä tänään sellainen päivä kanssani-tyylinen juttu, mutta unohin aamun jälkee ottaa mitään kuvia.. Heräsin tosiaan kello 4 aamulla ja laitoin kahvin tippumaan ja sillä aikaa tein Jillian Michaelsin Yogameltdown level 1.


 Treeni oli aika rankka. Tää ei siis ollut pelkkää joogaa, vaan tähän oli lisätty liikkumista että rasvaa palaisi kehosta vielä tehokkaammin. Rasvahan palaa melkein parhaiten aamulla ennen kuin on syönyt mitään. Hiki tuli, ja vaikka en normaalisti tykkää joogan-tyyppisistä treeneistä niin tää oli mukavaa vaihtelua. Oon enemmänkin sellainen action-liikkuja. :D Kyllästyn nimittäin äkkiä.
 Tein aamulla myös itselleni lounaan valmiiksi töihin.
 Tein tälläisen Nutrilett eatwell-pastan ruoaksi. En tykkää hirveesti tästä, tää maistuu jauhoselle ja plaaplaa. :) Oon tainnut muuten ennenkin kirjoittaa tästä blogiin joten ei tästä sen enempää.
 Tässä mun joka-aamuinen pilleriannos. Siitä löytyy 4kpk vahva cla-tablettia, biotin fortea,multivitamiini,2kpl puhistuskuuritablettia ja 4kpl hiuksille ja kynsille tarkoitettuja vitamiineja. Noi isoimmat on hankala niellä, ja mulla menee jonkun aikaa että saan noi kaikki alas. Odotan innolla että noi cla:t ja puhistuskuuritabletit loppuu, että pääsen kokeilemaan sellaisia erilaisia laihdutustabletteja. :D
 Seppälässä oli -70% alet, ja löysin sieltä vaikka mitä! Nää kaikki mitä on tässä alla(kuvat), sain 25eurolla! Tosi hyviä löytöjä pitkästä aikaa. Haluan alkaa pukeutumaan sillai klassisemmin ja naisellisesti. Oon siis yrittänyt uudistaa mun vaatekaappia aikalailla. Mustat pillifarkut oli noin 6e.
 Tää paljettitoppi maksoi noin 4e. Tosta saa noi olkaimet poiskin.
 Nää body splashit 1e/kpl. Käytän näitä töissä kun siellä ei saa käyttää voimakkaita hajuvesiä yms.
 Sitten tälläinen kiva ja kevyt samettipaita 5e. Tää on musta vähän Kim Kardashian-tyylinen paita. IHANA! :)
 Sitten vielä tällänen shortsijumpsuit. Maksoin 9e.Katselin näitä jo joulun aikaan Seppälässä, mutta en raskinut ostaa kun oikea hinta oli melkein 30e. Ihan kiva koti-oloasu. :)


Illalla tein vielä LesMillsin Ultimate warrior-sarjan HIIT 1 power-treenin. En muista mistä sanoista toi HIIT tulee, mutta rankka oli! Paljon kyykkyjä ja käytettiin myös käsipainoja. Tykkäsin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti