keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Hiihtoa ja pizzan näköstä piirakkaa

Noin 2 viikkoa oon kestänyt tätä dieettiä, välillä tulee esimerkiksi kaupassa hirvee himo ostaa jotain herkkuja. Mutta oon aika hyvin hillinnyt itseni. Lauantaina tein itselleni palkinnoksi jauhelihapitsaa(mahdollisemman kevyen version tietenkin), ja lupasin itselleni että saan syödä sitä niin paljon kuin haluan. Mutta maha täyttyikin yllättävän nopeasti, ja en jaksanut syödä "paljoa". Olin niin yllätynyt ja iloinen. :D

 Eilen kävin heti töitten jälkeen hakemassa kotoa hiihtokamppeet ja suuntasin Haapalehdon kohalta ladulle. Latu oli tosi hyvä, ja suksi luisti vaikka en ole voidellut niitä kahteen vuoteen. Oli mahtava tunne hiihtää pitkästä aikaa, ja olisin tänäänkin mennyt mutta pakkasta oli vajaa -20 joten ei hirveenä huvittanutkaan. Eilenkin olin laittanut liian vähän vaatetta, ja vaikka oli vaan -4 astetta tuntu että jäädyn paluumatkalla.
 Hiihdon jälkeen otin muutamat pärstäkuvat, ku hiihto oli saanu kasvot hehkeäksi. Muutenkin oon palellut tosi paljon kotona nyt viikon ajan, veikkaan että se johtuu tuosta laihdutuksestani. Meillä on muutenkin viileä sisäilma, mutta se on yleensä auttanut kun on laittanut vaan enemmän lämmintä päälle. Nyt tuntuu että mikään ei riitä.
 Ihanat vanhat sukseni..


 Mun tämän päivän päivällinen. Rakettispagettia ja verilättyjä. Yummy! Maistuu niin hyvälle töitten jälkeen. Mullla on tullut kauhee himo tulisiin mausteisiin ja lisään niitä rutkasti esimerkiksi makarooniin. Ja sama juttu ketsupin kanssa, paljon sitäkin! Tekis mieli ostaa Pirkan Mexican ketsuppia, mutta pelkään että se on liian tulista.
 Reflection from my make-up mirror. Loves it <3 !







Ja sitten vielä ruokaa jämä-aineksista. Tai no ei jämä vaan sellasista joista oli menossa päiväys. Eli hitusen kevyt ruokakermaa, pari kananmunaa, 250g jauhelihaa, 15% Polar- raastetta ja uunivalmis suolainen piirakkapohja. Tää näyttää ihan pizzalta ja se ärsyttää mua. Odotin sellasta OIKEAN piirakan näköstä, eikä mitään pizzalättyä. Noh toivottavasti se ees maistuu paremmalle kuin näyttää..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti