torstai 3. tammikuuta 2013

Cut the calories

Toi joulun aika sai tän mun bloggaamisen ihan sekasin. Ja on laiskottanu kirjottaa tänne yhtään mitään. Aloitin eilen kropparemontin. Alan syömään paremmin ja kuntoilen enemmän. Laitettiin myös muutaman työkaverin kanssa veto pystyyn maaliskuun loppuun asti että kuka pystyy eniten pudottaan painoa. Tulee olemaan muuten haastavaa. Oon halunnu ostaa sen kuntosalikortin jo kauan, mutta päätin nyt että alotan ensin kotona kunnon treenaamisen. Oon sen jo kerran todistanut että ei tarvi kuntosalia siihen että laihtuu! Kaiken voi tehdä kotonakin ihan hyvin.
 Olin pari kesää sitten hyvässä kunnossa kun olin talven aikana laihduttanut Jutta Gustafsbergin Go fat go-dieetillä pois yli 10 kiloa. Tuolla samaisella dieetillä lähden nytkin liikenteeseen, kun kerta totesin sen toimivaksi. Ja dieetti on siitä hyvä että nälkä ei tule missään vaiheessa, eli nälissään ei tarvi olla.


My bum at the yoga mat
 Voi tota pillerin määrää mitä syön päivässä. On vitamiinia, puhistuskuuria,rasvanpolttokapselia,biotiinia.. Alkaa olla jo niin monta tablettia että on hankala niellä.
 Argh miks tää kääntää nää kuvat miten sattuu? Tosi ärsyttävä. Ostin Kärkkäiseltä Tefalin vaa´an hintaan 19e. Vihasin tota mun aiempaa Ikean halpa-vaakaa. Tommonen digitaalinäyttö on paljon selkeempi ku semmonen heiluri. :D Painoani en paljasta, se säilyköön salaisuutena. Mutta sen voin sanoa että pudotettavaa on..
 Ostin tätä Leaderin Cla:ta.Hauska nähä onko tästä mitään hyötyä.. Lidlin pillimehu tossa vieressä ei kuulu dieettiin! :D
 Ja Allevoa pikapikavälipalaksi. Jos ei esimerkiksi ole mitään mistä vääntää sitä proteiinista ja terveellistä ruokaa. ;)
 Maitorahkaa, kurkkua, porkkanaa.. Siinä on aika tärkee osa mun uutta ruokavaliota. Rahka plus mansikoita plus light-mehutiivistettä = perfect snack! Ja tosi hyvän makustaki! Tänään oli mulla töissä mukana.

 Ja keittiövaaka on kans tärkee ku joutuu punnitsemaan kaiken mitä suuhunsa nappaa!



Toivotaan että tää innostus vaan pysyy yllä.. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti