sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Mitä tänään..?

Tänään on ollut yllättävän mukava sunnuntai,vaikka yleensä vihaan sunnuntaita sen takia että seuraava päivä on maanantai ja työpäivä. Päivällä tein ruoaksi pizzaa ja jaksoin tehdä jopa pohjataikinankin itse. Pizza oli mulle perusjauhelihapizzaa kun en oikeen muusta pizzasta välitäkään.Oon aika nirso ruokailija :D






Syönnin jälkeen lähin käymään kirppiksellä varaamassa pöydän,olin aika yllättyny että mun pöydän saaminen menee marraskuun puolelle.Vähän ärsytti ku oon semmonen että haluaisin kaikki heti nyt. :) Noo pitihän sitä sitten kiertää kirppis ja löytyhän sieltä jotain pientä.

Farkkulegginsit 1,30e,Sex and the city 1 leffa 2e, meikkivoide 2e ja öljysumutinpullo 2e.


Illalla aattelin kattoo ton leffan, ja tietenki BB täytyy katsoa että kuka tippuu tällä kertaa. :)

<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti