torstai 18. lokakuuta 2012

LV=LoVe

Tänään sain vihdoin ja viimein niin kauan unelmoidun Louis Vuittonin! <3 Speedy-mallisen, monogram-kuvioisen ja 25-kokosen ihanuuden. Ei se mun poikakaveri niin pöhlö ookkaan. <3  Oon unelmoinut tästä laukusta jo varmaan 3 vuotta, ja nyt mulla on ikioma. Joten kannattaa siis unelmoida, kyllä ne vielä toteen käy. ;)



Musta tuntuu että tää mun Louis Vuitton-kuume vaan nousi tän laukun myötä. Seuraavat unelmat ois tää sama laukku 30 tai 35-kokosena. Ja sitten Neverfull samalla kuosilla. Hmm mihinhän sijoittasin mahdollisesti mun veronpalautukset? :)

Tänään testasin uutta Portin hampurilaista, ja oli muuten aivan hirveää. En ostais enää ikinä..Siis toi oli niinku kuivan sämpylän välissä ois ollu randomkasvispihvi. Ja herneitä vieläpä,hyi! Ainoastaan luomusta plussaa.


Loppujen lopuks toi pihvi lensi roskiin, ja jäljelle jäi juustosämpylä. :D Ei kovin hienot eväät ollu.. Tänään loppu mun lemppari silmämeikinpoistoaine. Toi oli nopee puhistamaan ja ei kirvelly jos meni silmään.
You´re worth it !
Onneksi huomenna on perjantai, pääsee nukkumaan pitkään lauantai-aamuna. Tää viikko on ollu jotenki tosi hankala aamujen suhteen. Uus puhelinki tuottaa vaivaa torkku-systeemin kanssa. Ja tänään olin myöhässä töistäkin sen takia.
 Nyt vielä loppuillaksi telkkarin pariin ja jääkaapille etsimään jotain parempaa purtavaa. :)

<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti