sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Fridays

En oo laittanut tänne blogiin vielä kertaakaan asukuvia,joten aattelin nyt häpäistä itseni ja laittaa pari kuvaa. :) Jotenki nolottaa hirveesti laittaa semmosia kuvia,ku en todellakaan ole mikään tyylikäs pukeutumaan.

Meikki, jotenki kalpeen näkönen oon? :s

 Luomivärit löyty ylläolevasta paletista, noissa on tosi hyvä pigmentti. Käytän aina luomivärin alla Lumenen luomivärinpohjustajaa. Toimii ihan hyvin, eli pitää värit luomella. :) Haluaisin hankkia paljon kehutun Urban Decayn Eyeshadow Primer Potionin. Se on melkein ihan legendaarisen hyvä pohjustaja. Sitä ei oikeen saa mistään suomalaisesta verkkokaupasta.


Lasit päässä.

Ja tää viimenen kuva saa vieläki mun veret kiehumaan. Perjantaina olin lähössä töistä, ja käännyin moottoritielle kunnes tämmönen körötteli mun eessä. Toi ajo niin hitaasti,varmaan 15km/h..Hevoskuletusvaunut vois pysyä mun puolesta moottoritien ulkopuolella. No minkäs noille tekee, oon muutenkin aika raivokas välillä auton ratissa.Maltti on valttia vai miten se menikään..?

Nyt rauhotun telkkarin eteen loppu illaksi,ainakin BB pitää katsoa. Kiitos hei!<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti