keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Tukossa

Mulla on jo nyt toista viikkoa ollut tosi ärsyttävän flunssanen olo, nenä tukossa, kurkku kipee ja viime viikolla oli iltasin kuumettakin. Ääni kans on ollu tosi koetuksella, ÄRSYTTÄÄ JO! Voisko tää jo parantua? Ostin ekaa kertaa tollasta VitaminWater d-fence juomaa. Jotenki kuvitteline että maku ois ollu parempi,mut maistu lähinnä laimeelle mehulle.

 Ostin myös uusimman Trendi lehden, ja olin TOSI pettynyt tohon numeroon. :s  Ton piti olla joku Lux erikoisnumero, mutta missähän oli kaikki luxus?? Öö puhuttiin jostain tyyliin mummolan kaurapuurosta luksuksena. Jeejee odotin vähä jotain muuta. Oonko jotenki negatiivinen edes tänään? :D Söin päivälliseksi tomaattikeittoa ja pastaa, I know my food habits are weird. :)
 Ja sitten illalla rutkasti teetä, jotenki tekee mieli juoda flunssasena Liptonin green teata, vaikka se maistuu ihan pepsodent-hammastahnalle. Oon muuten rakastunut tohon tea-purkkiin minkä ostin vasta, se on just ihana! :)
 Oon tänään muutenki ollu tosi reipas, oon nimittäin imuroinu, peseny pyykkiäja järjestelly tavaroita. Pesin myös saunan ja suihkun.  Ja ehkä jos jaksan niin laittelen vielä jouluvaloja ja muita joulujuttuja esille.
Huomiseen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti