tiistai 27. marraskuuta 2012

Ryppyjä vastaan

Itse ainakin uskon siihen että mitä aikaisemmin aloittaa käyttämään "ryppyvoiteita"ja silmänympärysvoiteita, sitä paremmin ne pysyykin poissa. Alotin itse käyttämään niitä noin 20-vuotiaana, koska huomasin että mulla on otsassa pieniä "uria" näkyvissä.

Loreal Derma Genesis Contour Eye
Tämän silmänympärysvoiteen ostin kesällä, ja oon ollu tosi tyytyväinen tähän. Tää on hieman helmiäisensävynen,joten heti kun tätä laittaa näyttää että iho hehkuu. Tuoksu tässä ei oo kovin miellyttävä, sellanen lääkemäinen. Tuntuu hoitavalta, ja silmänympärysiho näyttää tosiaan terveemmältä kun oon käyttäny tätä.
Perusmarkettituote ja halpistuote
Mulla tällä hetkellä on käytössä ryppyvoiteena Lidlistä (!) ostettu Iseree Anti-Wrinkle Day Cream Q10 Max. Tähän oon ollu kans tosi tyytyväinen, vaikka tällä on hintaa ehkä noin 4e. Käytän tätä aamulla ja illalla puhistetuille kasvoille. Tuoksu ei oo mitenkään erikoinen, mutta oon huomannu että tää on häivyttäny mun otsa-uria aika tehokkaasti kun oon tätä käyttäny nyt noin 3 kuukautta. Hyvä ja halpa!
Lidlin voide


Onko järkeä alottaa käyttää ryppyvoidetta silloin kun peli on jo ns. menetetty? ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti