maanantai 19. marraskuuta 2012

Sitä sun tätä



 
 Noin ankeen näköstä täällä Oulussa oli viime viikon perjantaina, ei uskos että ois jo marraskuu. Sadetta on piisannu, paitsi tänään oli pikkasen  pakkasta.
Lauantaina käytiin kaverin kanssa keskustassa Bisketissä nauttimassa minttusuklaakakkua ja cokis lightia. Oli tosi hyvää kakkua! Siellä oli tosi isoja ja herkullisen näkösiä pullia, oli vähän valinnanvaikeutta päättää mitä ostaa.
 Ostin tänään uuden tulokkaan mun meikkisivellinkokoelmaan, tää on Wilkenin smudge brush. Jotenki musta noi englanninkieliset sivellinnimet on paremmin kuvaavia kuin suomenkieliset. Suomeksi tossa luki että häivytyssivellin,mutta jotenki smudge kuvaa paremmin sitä miten sitä käytetään. Jotenki häivytys kuulostaa sille että hipsuttelet niitä luomivärejä luomissa, mutta smudge on niinku suttaamista. :D
 Toi on tollanen pieni pyöreähkö,lyhyt ja tiivis toi sivellinosa. Just tällästä oon ettinyt jonkun aikaa, ja nyt vasta löysin jostain muualta kuin nettikaupoista. Sitte pitäs löytää mun kokoelmaan vielä skunkkisivellin..

Esimerkiksi tällänen skunk brush/stiplling brush.
 Tässä vielä kuvaa uudesta Oriflamen poskipunasta,olikohan tää sävy fresh pink? Tosi kiva vaaleanpunainen, sopii just talvella käytettäväksi kun on sellanen hieman kylmä sävy. Toi pakkaus on kiva, tulee vähän mieleen E.L.F.:n studio line-meikit joita ei myydä Suomessa.
 Ja näitä kahta en ostas enää never ever. Toi XZ:n tyrniöljyhoito hiuksille oli tosi turha, kun sitä laitto ja anto vaikuttaa ja pesi pois, tuntu että ois laittanu päähänsä jotain desinfioitiainetta ja se ois kuivattanu tosi paljon hiuksia. Jotenkin olin aika hämmästyny, sillä tää on ÖLJYÄ? Miten öljy voi tuntua kuivattavalta? Ja muutenkin oli vähän ärsyttävän vesimäistä tää tuote.Ihan ku tässä ois ollu vettä 90% ja sitten jotain kuivattavaa ainetta loput. Ja toi Loreal olis varmaan jollekkin muunlaiselle hiustyypille sopiva, mutta ei mulle koska se oli liian hoitava mun hiuksiin.
 Tässä vielä mun uudet purkit siveltimille ja vanulapuille. Cute&timeless.
Nyt öitä vaan ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti