torstai 29. marraskuuta 2012

Mini christmas tree& huge Avon haul!

Kävin pikashoppailemassa Halpa-Hallissa, josta ostin mm tämän valkoisen minikuusen. Mukana tuli jouluvalot ja noi koristeet mitä kuusessa on. Hinta oli mun mielestä edullinen noin 9e. Pitää asetella vielä paremmin noita jouluvaloja tohon. Ehkä viikon päästä oikee kuusi paikoilleen. Jouluverhotkin on vielä laittamatta, laitan ne joko olohuoneeseen,keittiöön tai eteiseen. 

 Nyt on tärähtäny pakkaset tänne Oulun seudulle. Tänään oli aamulla -14 astetta, ja auton ikkunat niin jäässä ettei naurattanu yhtään. Minkä mallinen on hyvä jääskrapa? Tuolla nykysellä saa semmosia 2mm viiruja vaan tuulilasiin.HUOH.
 Tän Avonin tilaukseni sain tänään, tuli vissiin kolmessa päivässä toi tilaus. Noi kaikki makso noin 22e! Älyhalpaa.

Amazon&Xtreme showergel

Violette/Litchi showergel&Blackberries/vanilla kylpyvaahto

Sparkiling hand soap& showergel

Lagoon body scrub&showergel

Superfruit Souffle&Rich moisture

 Supershock liner&Skin so soft hand treatment

 Osa menee joulupukin konttiin ja osa mun käyttöön. Oon niin ilonen ku mulla on tällä viikolla loppunu tosi monia kosmetiikkatuotteita, mikä tarkottaa tietenki sitä että jotain tarvii ostaa lisää. Esimerkiksi meikinpoistoainetta mulla ei tällä hetkellä oo yhen yhtä purkkia missään. Haluaisin semmosen helpon meikinpoistoaineen että sitä ei tarvis huuhdella erikseen pois kasvoilta.

Tuota geelirajausta kokeilin jo illalla, ja en oo hirveen innostunu tuotteesta.Hankala sanoo vielä mielipidettä yhden kokeilukerran jälkeen, mutta tottakai mulla jo jonkunlainen käsitys tästä tuotteesta on. Tällä ei saa hirveen tarkkoja rajauksia, enemmänki semmoset tuhrusen näköset. Pitää vielä testata mun toisella eyelinersiveltimellä tätä. Kokeilin sillä uudella Duroyn angled brushilla. Pigmentti ei myöskään ollut todellakaan mikään supermusta,enemmänki tummanharmaa glitterinen. 

Loppu ilta meneekin BB:tä vahdatessa ja sitten unten maille että jaksaa huomenna nousta uuteen päivään. :) Night! <3



Tähän loppuun vielä kuva siistä Garnierin BB-voide lahjapakkauksesta ku se ei jostain syystä näkyny siinä edellisessä postauksessa.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti