keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Tänään ohjelmassa

Lähden hakemaan pian avokkiani töistä, ja sitten varmaan katon telkkaria tai oon koneella. Sitten illemmalla teen jonkun treenin.. Ohjelmassa ois oikeesti combat30, mutta tein sen eilenkin ja kaipaan jotain pitempää treenivideota. Sitten varmaan perus menen suihkuun ja syön iltapalan ja meen kello 21 peiton alle lämmitteleen(mulla on aina kylmä!) ja katon armoaisille-videoita Youtubesta. Armoa Isille- on ihan huippu kanava Youtubessa! Niihin videoihin jää koukkuun, vaikka mua ei YHTÄÄN kiinnosta nuuska.

Asiasta toiseen; mää haluan uuden läppärin! Yleensä mä käytän tätä miniläppäriä, ja avokki käyttää parempaa pöytäkonetta. Käytin tänään pitkästä aikaa pöytäkonetta, mutta siinä on niin paljon kaikkia uusia ohjelmia yms etten osaa kunnolla käyttää sitä. Ja sitten se on vielä kytketty meidän makkarin telkkariin, niin tulee niskat kipeeksi kun kattoo sinne korkealle. :S Tää on ihan sekasin tää kone, äänet ei välillä toimi ja tää on hidas ja tilttaa ja tökkii. :D


Why so serious?


Tammikuussa otettu :)
Jajaja ei mulla muuta, pitää päivitellä sitten illalla taas sitä Cosmopolitanin haastejuttua. Ainiin ja illallahan tulee myös Jutta ja puolen vuoden superdieetit, pitää kattoo joko illalla tai sitten huomenna.

2 kommenttia: