sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Sondayn kauppakassi

 Tänään kävi mulle vähän kehnosti kun olin aamulla lähdössä kauppaan ja ajattelin mennä cittariin tai Tokmannille tai muuhun vastaavaan, missä voin penkoa kaikkea turhaakin. No lähdin 11 aikaan liikenteeseen ja eihän Oulussa ollut suunnilleen mikään auki. No ajelin turhaan ympäri Oulua, Ruskon Citymarket oli kiinni, Kaijonharjun Tokmanni oli kiinni, Välivainion K-supermarket oli kiinni. No sitten aattelin että no meen Lidliin että se on ainaki auki, ja saan vielä halvalle ruoat. No sekin oli kiinni. Seuraavaksi pohdin että kävisin Hesessä syömässä sillä välin jotain pientä ja menisin sitten kauppaan. No joo ei ollu Hesekään auki... Joo loppujen lopuksi päädyin Huonesuon K-markettiin, joka on tosi lähellä meidän kotia. No tulipahan ulkoiletettua autoa.. :)
Miks mikään kauppa ei oo auki, FAAK kello on 11.25!
 Mää katsoin jossain vaiheessa hirveesti Youtubessa ihmisten kauppakassi-videoita, OIKEESTI kuka myöntää että muitten ihmisten ruokaostokset kiinnostaa?! Joo no mua ainakin. :D Tai siis niitä on vaan jostain syystä mielenkiintosta katsoa. Joten tässä on mun kauppakassin sisältö tältä päivää, kuvan muodossa. Oikeesti maitopurkki maksoin meidän lähikaupassa 1,39e?!!!! Litra maitoa, uskomatonta.
 Tänään syödään meillä perunoita,verilättyjä ja valkokastiketta. Nam, en oo pitkään aikaan syönyt, mutta toi on yks mun lempiruoista.
 Myöhemmin aion katsoo jonkun leffan, varmaan Twilightin viimeisen osan, ja sitte Rachel Raytä ja OCn täydellisiä naisia.

Hyvää sunnuntaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti