lauantai 8. joulukuuta 2012

Turhaa, aivan turhaa :)

Ää ärsyttää ku ei oo saanu aikaseksi kirjotella tänne mitään. Kulunut viikko oli rankka, joka päivä ylitöitä noin 2 tuntia, töissä uusia harjottelijoita liikaa jajaja.. :/ Kaipaan uusia haasteita töitten suhteen, ja olen hakenutkin muutamaan työpaikkaan. Nykyisen työpaikan ilmapiiri ei miellytä eikä myöskään palkka.

 Värjäsin pari viikkoa sitten pidennysteni latvat vaalealla. Joo ihan kivat mutta kohta joutaa roskiin kun latvat niin kuluneet värjäyksessä.
One-eyed monster :/
 Tässä jotain randomkuvia torin rannasta ku oottelin autossa yks ilta. Toi Kauppahalli erottuu tosta Oulun muuten niin tylsistä rakennuksista. Sieltä saa muuten yhestä kojusta hyvää itämaistyyppistä ruokaa. Tai ainakin luulen että se on itämaista. :)
 Kuten huomaa mulla OLI tylsää. :D
 Paitsi tää lahja oli kiva, en malttanu olla avaamatta. :) Annettakoon se mulle anteeksi. Avasin muutenkin lapsena kaikki lahjat etukäteen, ja muistan kuunnelleeni cd-levyjäkin ennakkoon. :D Oon liian utelias.
 Tuolla yhessä ikkunassa paisto jouluvalot kivasti, vissiin ne oli jotenkin kattoon ripustettu? Näytti pieniltä tähdiltä huoneessa. :) Ne ei ollu sillai pelkästään ikkunassa vaan näki että ne roikku jostain.
 Ja vielä tylsää..
Jooh siinäpä se tämän illan kertomus. ;) Tänään oon ehtiny käydä esimerkiksi Puolangalla, ihan mukava reissu vaikka mun matkaseuralaisella oli jäätävä migreeni.

Good Night! <33

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti