tiistai 11. joulukuuta 2012

Kardashian konfidential

Ostin itselleni aikaisen joululahjan, KIRJAN! :) No tää ei oo mikään romaani tai semmonen vaan elämänkertatyyppinen kirja Kardashianin siskoksista. Oon kattonu useamman vuoden Keeping Up With The Kardashians- reality tv-showta, ja se on yks mun lemppari ohjelmista. Oon kattonu myös Kourtney And Khloe Take Miamia ja Kim and Kourtney take New Yorkia. Tosi ihana perhe ja välillä tuntuu että ois mukava päästä hengaileen niitten kaa. :D

 Tässä kirjassa on 241 sivua ja oon eilisen päivän aikana lukenu jo 80 sivua. Ääh harmittaa ku tuleee luetuksi niin äkkiä, mutta tää on mielenkiintonen. Tässä kerrotaan niitten elämästä ja kirjassa on esimerkiksi meikkaus- ja pukeutumisvinkkejä Kardashianeilta.
 Kirja on englanninkielinen, mutta mun mielestä helppo lukea. Jos ei osaa englantia yhtään niin thats too bad for you! ;)
 Ihania kuvia ja mukavasti laitettu ympäri kirjaa semmosia "bokseja" joissa esimerkiksi niitä vinkkejä tai sanaselityksia.

Ostin tän huutonetistä, mutta näytti olevan tilattavissa Akateemisen kirjakaupan nettisivuilta. Huippu kirja tytöille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti