sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Christmas shopping!!

Mulla oli eilen herätys klo 7 aikoihin ja 8 lähdettiin kaupoille. Aamusta oli ihan mukavan rauhallista shoppailla mutta sitten 9-10 aikaan alko ihmiset kerääntyä kaupoille. Esimerkiksi Gigantin piha oli koko ajan täynnä! Rakas siskoni osti mulle joululahjaksi Sodastreamin! Jei oon aika kauan harkinnu sen ostamista mutta nyt ei tarvi sitten enää miettiä. Ostin vadelman makuista light-uutetta, ja ihan hyvää on, mutta taidan tästä lähtien käyttää ihan perus mehutiivisteitä. Tulee halvemmaksikin.

 Tää on Sodastream Genesis Deluxe. Punainen väri sopii meidän vedenkeittimeen, hmm lähteeköhän tuo meidän kahvinkeitinkin joskus vielä kiertoon. Ajattelin ostaa joskus punasen Moccamasterin. Ja sitten oon kans haaveillu sellasesta kahvikapselikeittimestä.
 Perjantaina hain töitten jälkeen itselleni Stockmann 150v muumimukin. Hintaa oli noin 30e. Ja illalla hain vielä toisen ku jäi harmittaan etten ostanu kahta. :D Myyn sen toisen sitten joskus kalliimmalla.

Yamm!! Vadelmalimpparia! ;D
 Halpa-Hallista halpa manikyyrisetti. En tiiä jaksanko palauttaa tätä ku tässä ei toimi se kuivaustoiminto. Kuuluu vaan ääni kun sen laittaa päälle.
 Cittarista musaa autoon, jeejee.
 
 Tää Maybellinen Color tattoo 24hr vaikuttaa ainakin tosi hyvältä. Ostin tollasen valkosen sävyn. Pitää kokeilla voiko tota käyttää esimerkiksi luomivärinpohjustajana. Ostin myös Freemanin tuotteita ku näissä on niin ihana pakkaus. Joo mut nää ei pääse vielä pitkään aikaan käyttöön ku on kaikkee muuta käytettävä eka.
 Illalla katoin cheerleadingin sm-kisoja. Oli aika plääh, ku olin muutenkin ihan väsyny ku olin ollu liikenteessä 8-15.00. Huhhui.
 Ja tänä aamuna join vadelmalimpparia ja söin nuudelia aamupalaksi. Rachel Ray show pyöri taustalla. Eiliset ruokailut jäi tosi huonoksi. :/
 Hyvää sunnuntaipäivää kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti